All Alert
Services
in de media...

In de meldkamer is het nooit stil, zelfs niet met Kerst

Er is een plek in Nederland waar jaarlijks duizenden telefoontjes worden afgehandeld. Dag in, dag uit, 24 uur per dag, 7 dagen in de week. In de meldkamer van All Alert Services is het nooit stil. Oprichters Lennard Boos en Tom van der Velde over hun werkzaamheden.

Ontstaan

Hoe frustrerend is het als je net om kwart over vijf ’s middags een bal door je ruit geschoten krijgt en geen enkel herstelbedrijf telefonisch bereikbaar is? Heel erg frustrerend. Daarom besloten beide heren een centrale meldkamer op te richten waar je dag en nacht naar kan bellen. Aangesloten (glas)bedrijven voerden vervolgens de herstelwerkzaamheden uit. De centrale meldkamer van All Alert was geboren. “Omdat het kleine groepje dat er destijds werkte allemaal uit de glasbranche afkomstig was, zaten er veel kenners aan de lijn. Daardoor konden…

Lees verder >>

All Alert Services: onafhankelijk specialist in schadeafhandeling

Met All Alert Services komt een gloednieuwe meldkamer voor glasschades op de markt. Oprichters Lennard Boos en Tom van der Velde: “Alles draait om de klant zo snel mogelijk helpen, zonder gedoe.”

Prettig

Van glasschade wordt niemand vrolijk. Maar een goede afhandeling kan een hoop leed verzachten. Daarom richtten Lennard Boos en Tom van der Velde All Alert Services op, een meldkamerservice die glasschade van melding tot herstel en van facturatie tot rapportage afhandelt. Ieder uur van de dag, 365 dagen per jaar. “Voor landelijke en regionale klanten’’, vertelt Lennard Boos. “Maar voor wie we ook werken. Voor ons geldt altijd dat we schadeafhandeling zo efficiënt en prettig mogelijk maken voor de klant. Van begin tot eind. Zonder gedoe.’’

Specialisten

Dat begint met een gespecialiseerd team, zegt Van der Velde…

Lees verder >>